Friday, October 22, 2010

F.R.I.E.N.D.S...........

tajuk pun tentang kawan..
don't make ur friend like ur own..
but make and feel  friend like our family and important person..
kawan datang dalam banyak cara...
ada yang datang dengan niat baik dan ada yang datang atas niat yg mencelakan orang lain...
syukur ku mempunyai kawan2 yang baik until now we still together2,
walaupun jauh korg tetap kat hati aku sampai bile2...
khas utk Ernie Musliana, Najivinlinda, Azliza, Nurain, Nadia, Kamariah, Fathimah...........
korang laa sahabat aku dunia n akhirat..
aku sayang korg ketat2 beb!! sumpah aku sayang korg!!! :)
itu sahabat baik ku....
di kolej pula, aku kenal lagi bermacam2 lagat manusia... ada kawan makan kawan..
ada kawan tp tak serupa bikin.. ada kawan ia menyusahkan.. ada kawan bile perlu sahaja...
hihihhihi.. macam2 'pelakon' kat dunia ni..
aku pun antara pelakon yang rancak berlakon kat pentas dunia ni...
kat kolej aku kenal Fen, Santhi, Wittry, Syafiqah dan lain2... kadang2 kami gaduh.. kdg2 kami gelak same2.. asam garam dalam bersahabat.. bile b'tekak bukan maksud x sayang.. just bile ego masing2 datang.. apepun tak sependapat.. after mendiamkan diri seketika.. salah seorang akan mengalah utk kte rapat semula... teman kolej ni aku harap jugk utk selamanya.. aku akan windu korang pas kte sume da abiz belajo kat kolej ni.. perkataan friend, kawan, sahabat, teman... bukan sekadar word only!!
tp harus ketahui ia adalah salah satu benda bernilai dalam hidup kte... don't simply play with word friend!!! friend with ur heart n ur self 1st before want to friends with other person.. banyak da aku berceloteh ni.. hanya tentang kawan.. peace!!!
atas ni antara BFF ku... love u all beb sampai aku mati!!! ;)

No comments:

Post a Comment