Wednesday, October 27, 2010

KidNaP My hEaRt ^^


orang yang telah mencuri n menculik hatiku adalah Muhamad Firdaus Abd Halim..
(aku tersenyum sendiri) kadang kala tidak sefahaman.. selalu bergaduh..
aku kata A.. dia kata B... (aku tersenyum lagi)
dia dan aku tidak lah sempurna an masing-masing ada kelemahan sendiri...
but that don't make me and him hard to love each other...
aku akn rase resah bile dia sedih dan marah.. terutama bile dia bad mood...
kerana aku tidak suke seseorang tu sedih dan bad mood.. aku sendiri tidak suke akan keadaan itu..
aku mahu dia gembira dan ceria.. aku suke bile lihat dia senyum..
aku suke bile tengok dia aktif...
aku suke bile tengok dia serius tapi bukan marah..
dia suke panggil ku 'dak kecik'... hihihi..
aku makin bertambah manja bile dia panggil aku sebegitu..

pada aku mungkin dulu ada kesilapan yang dia lakukan,
tapi kita manusia tidak lari dari melakukan kesilapan..
so not fair if we only blame that person for our benefit only..
think from their side also..
'awak, saya sayang awk!!!' thizz word will be the first and last person from me to you..... InsyaAllah....
khas dari dak kecikmu....:)
ayat di atas agak skema.. hahaha.. gah jiwang kejap.. :p
:) i love that person very very very much..
;) i miss that person every time, every where....
:) i fall in love with that person...
;) i feel so shy when i see that person..
;) i feel so happy when hear voice from that person..
:) i feel so comfortable when with that person...
;) i like the way that person love me...

1 comment: