Wednesday, December 22, 2010

Gf+Bf= Date....^^v

hari ni aku ada date gan 'Gf ' dan 'Bf '..
syok abizz.. gile2 pun bertiga.. hihihihi..
dok tengok wayang cite hatu mak limah balik ke umah k tajuk ye..
lebih kurang cam tu laa.. hihhi.. errr cite ye pada ku x best lansung.. hahaha...
motif cite tu x au laa ape... tp kalo da kata cite hantu....
hahahha.. aku tutup mata dulu laaa.. then aku tanya adik aku 'hantu ye da muncul k??'
:P citt.. penakut laa naza ni.. (kutuk diri sendiri..) hihihi...
dengan ringkas ye.. aku ni agak 'segan'la gan cite2 b'kaitan hantu dan seram/ngeri ni..


with my Bf a.k.a adikku... ^^


Yg atas ni laaa gf ku a.k.a suhada..
thankssss belanja mkn n wayang arini.. hahahah
next month belanja lg.. hihihi^^


sekian berita harini, a.ri.ga.to........ 




No comments:

Post a Comment