Thursday, December 16, 2010

woOw!!! aku PeRemPuaN SejAtI????

of koh laa aku perempuan sejati.. hihihihihhi..
Awal pagi, pergi pasar dengan Alia dan Faezatin..
ibu ku kata " kak long ko sihat k x ni???"
hihihhihihi.... (sah terselah di situ aku x pernah p pasar pagi2)
selalu ibu dan ayah ku yang p beli..
sampai di pasar.. Alia kata " ini ikan cencaru, ini pulak ikan tongkol...
dan yang ni ikan bla...blaaa..bla..."
=.=!!! aku sangat blur.. T.T errrrrr aku tengok semua ikan sama je... hihihihi
ish3.. nazatul sila update anda punye ilmu dalam bidang barang2 dapur ni ye...
ape-ape pun arini 1 hari memang enjoy dengan dorang..
ini semua adalah utk esok perjumpaan sek. rendah..
OMG ape yg berlaku ek esok.. da besar ke semua kawan2 ku...
hihihi.. aku jugak yg x besar2.. :P

p/s utk diri : nazatul saidah sila wat research utk jadi perempuan sejati di dapur ye..

^.^ petang ni siap an hadiah utk kawan2 esok.. dan malam ku buat jelly dan
        pagi esok wat nasi goreng kampung... berjaya kah diri ku??? chaiyok2!!!!

by gulz yg low dlm memasak..

No comments:

Post a Comment